FAQ - Vanliga frågor och svar

Vår kundtjänst finns nära till hands. Har du frågor eller funderingar så sänd ett mail och vi svarar så fort vi kan. Du kanske vill addera en produkt till din order eller ändra adressen som vi ska sända till. Vi gör så mycket vi kan för att möte dina önskemål, frågor och funderingar. Nedan finner du svar på en del vanliga frågor.

Vår mailadress: E-post info@detza.se


PRODUKTFRÅGOR
Kan jag få svar via via era sociala medier eller ska jag kontakta Kundtjänst?

Vad gör jag om jag har förslag/önskemål om jag har feedback på era produkter och er sajt, er kommunikation



MIN BESTÄLLNING
Kan jag ändra min order?

Jag ångrar min beställning, vad gäller?

När skickas min beställning?



BETALNING

Jag har betalat eller mottagit faktura men inte fått mina varor, vad gör jag?

Kan jag ändra betalsätt efter att ordern är lagd?

Jag vill använda en rabattkod, hur gör jag?

Hur gör jag för att använda mina bonuspoäng?




LEVERANS

Var är min order?

Vad händer om jag inte hämtar ut mitt paket?

Vad gör jag om jag erhållit en trasig försändelse?

Går det att skicka beställningen till en alternativ leveransadress?

Vilka länder levererar ni till?


ÖVRIGA FRÅGOR

Jag behöver hjälp att välja rätt produkter ?

Hur avregistrerar jag nyhetsbreven/ sms-utskicken?

Har ni några lediga tjänster?

Jag vill ge bort en present, hur gör jag?

Jag vill bli återförsäljare, hur gör jag?